Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

04 March 2011

Mars 2011: Dag 4


Min stationära dator är nu nerpackad och min laptop ligger i nya lägenheten och väntar, så detta är första blogginlägget från min telefon.

Mina fina vänner och kollegor Johan och Melin hjälpte mig med en Ikea-runda idag, så en säng, en bokhylla och några garderobsinsatser väntar i lägenheten. Vi har även berikat vårt kyliga kansli med nya filtar och en korg med gästtofflor.

Därefter var det finmiddag med avtackning av en kollega som slutar efter många år i förbundet. Tyvärr var jag tvungen att fånga sista tåget mot Stockholm mitt i efterrätten för imorgon bitti går flyttlasset. På bilden är Sampo, Cissi och lilla Aurora under middagen:

No comments:

Post a Comment