Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

09 June 2011

Dagens bild: 9 juni

Det finns ett mycket kaosartat förråd på mitt jobb. Det är där en stor del av organisationens marknadsförings- och eventmaterial samlas, tillsammans med annat bråte. Då och då händer det att någon gör en insats för organisationen genom att packa några lådor med saker och ta med sig dem för fantastiska aktiviteter på annan ort. Tämligen sällan blir de prydligt uppackade igen när de kommer hem. Dagens bild föreställer lite av det förrådet som jag och min kollega David har städat idag.


Här är även en mer uppmuntrande bild på den hylla vi röjt plats i för att kunna ta emot ett stort lass roliga inkommande saker.

No comments:

Post a Comment