Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

02 December 2010

Epic fail på chokladen

Eftersom julen närmar sig tänkte jag att det skulle vara ett bra läge att uppfylla en av mina punkter: att följa en chokladkalender. Jag köpte en i affären häromdagen, särskilt för detta ändamål, med goda förhoppningar om att detta skulle bli en enkel punkt att bocka av.

Lättare sagt än gjort tyvärr, det blev epic fail på det här försöket.

Vad gick fel då? Lyckades jag sätta i mig hela kalendern på en och samma gång? Nej. Jag glömde bort att öppna den första luckan innan klockan passerade midnatt och kalendern slog om till 2:a december. Bättre lycka nästa år ...

No comments:

Post a Comment