Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

01 March 2011

Mars 2011: Dag 1

Den första mars 2011 hämtade jag nycklarna till nya lägenheten. Det var också första gången jag såg lägenheten. Om jag hade varit och tittat på den innan jag tackade ja är jag inte säker på att jag hade tagit den, den är väldigt risig. Jag förstår inte vad människorna som bodde där tidigare har gjort med de stackars tapeterna. Lyckligtvis fick jag åtgärdslistan samma dag som jag skrev under kontraktet, och snart är det nya golv och nya tapeter i hela lägenheten.

Dagen till ära väljer jag därför den här bilden istället. För första gången i mitt liv har jag mitt eget namn på skylten i en trappuppgång:

No comments:

Post a Comment