Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

19 February 2011

En mållös promenad

En ledig vinterlördag med strålande sol och -12°C utomhus kändes som upplagt för en promenad. Jag bestämde mig för att det skulle bli slumppromenaddagen! Ett lägligt tillfälle att se okända delar av mitt närområde, så här på dagen två veckor innan jag flyttar härifrån.

Jag installerade en GPS-tracker och gav mig ut på vägen. Genom att singla slant om riktningen i varje korsning blev det en villervallapromenad mot okänt mål. Så här tog det sig:

Efter exakt en timme tog sista kapitlet av ljudboken Nybyggarna slut, och jag bestämde mig för att det var lagom tid att bryta promenaden och bege mig hemåt igen. Enligt appen blev promenaden totalt 4,3 km fram tills dess att jag vände hemåt.

1 comment: