Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

04 June 2011

An Unexpected Journey

Som den nörd jag är har jag varit på biopremiärerna för alla Sagan om Ringen-filmerna. För att inte tappa stinget nu när det ska bli fler filmer har jag målet att köa för biljetter till The Hobbit på min lista. Den här berättelsen kommer att delas upp i två filmer. The Hobbit: An Unexpected Journey har biopremiär den 14 december 2012 och The Hobbit: There and Back Again har biopremiär den 13 december 2013. Det innebär att bara den första filmen faller inom tidsramarna för min lista och det är alltså den månaden jag siktar på. Det blir mycket intressant att se hur min livssituation ser ut om ett och ett halvt år och hur enkelt det blir för mig att uppfylla den här punkten.

No comments:

Post a Comment