Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

04 September 2011

Grönsaker

Det kallas tvivel, det där som stör. Men livet tar oväntade vändningar när man minst anar det. Kort efter att jag proklamerat att mina tomatplantor inte kommer att bära särskilt mycket frukt i år uppstod en handfull miniatyrtomater på nästan varje planta. Vi får se om de växer och mognar.


Appropå grönsaker så var det någon som utlyste vegetarisk september på Facebook. Jag deltog i en sådan månad för ett par år sedan så påhittet är inte nytt, men den här gången är det flera personer i min närhet som bestämt sig för att börja äta vegetariskt. Det underlättar lite för mig att göra detsamma så den här månaden kommer jag att passa på att ha den vegetariska månad som finns på min lista.

No comments:

Post a Comment