Det här är min lista över 101 saker att göra på 1001 dagar. Listan påbörjades den 2:a augusti 2010 och avslutas på min 25-årsdag den 29:e april 2013. Här bloggar jag om hur jag uppfyller mina mål.

02 October 2010

Ding!

Efter lite mer än ett års spelande nådde jag idag äntligen upp till level 40 i World of Warcraft. Jag kan inte påstå att jag är en särskilt effektiv eller ambitiös spelare även om jag tycker att det är ganska roligt. Men tyvärr tycker jag att det är roligare med månskenspromenader i de mystiska skogarna i Ashenvale, att sitta på bryggan i Ratchet och fiska i soluppgången eller att titta på alla söta små djurungar som traskar runt i spelets skogar och slätter. Det här med quests är inte riktigt min grej, de är oftast ett enformigt nödvändigt ont för att kunna upptäcka nya spännande platser. Jag är helt enkelt en WoW-turist.

Men med det här tempot tvivlar jag åtminstone inte på att jag kan nå upp till level 60 innan jag fyller 25.

No comments:

Post a Comment